Mnoho lidí se domnívá, že jeho webové stránky jsou prostě dokonalé. Perfektní grafika, dokonce i web si spravuje. Stránky si spravuje prostřednictvím uživatelsky přítulného redakčního systému. Přesto s velkou nelibostí sleduje, že návštěvnost webových stránek povážlivě klesá. Čím to může být? Co je špatně?
Webové stránky by měly být jednak přehledné. Měly by být nastaveny tak, aby návštěvník našel během chvilky všechny potřebné informace, které potřebuje znát.
Zároveň by měly stránky být komunikativní. Měla by fungovat interakce mezi klientem a poskytovatelem. To se velmi často neděje. K tomuto účelu slouží například formulář, nebo ještě lépe kolonka napište nám. Můžete mít podporu prostřednictvím živého chatu.
Velmi oblíbené jsou například také virtuální prohlídky Vašeho obchodu, firmy či kanceláře. Zákazník hned získá větší důvěru vůči zařízení, které si dokáže fyzicky představit. Podobně by neměla chybět galerie s Vašimi produkty či výrobky.
Nezapomínat na jazykovou mutaci
Pokud obchodujete i se zahraniční klientelou, nebo byste se rádi prosadili na zahraničním trhu, měla by fungovat nabídka výběr jazyka. Angličtina by měla být samozřejmostí, dále záleží na jakou klientelu sázíte, (například v oblasti těšínska to bude zajisté polština, na jihu Moravy němčina).
Zkrátka a dobře, dejte zákazníkům, co chtějí
Na jednu věc jsme ovšem zapomněli. Seo optimalizace. Ta je mimořádně důležitá, protože bez ní prostě nedosáhnete toho, aby si k Vám našli zákazníci cestu. O co se jedná? Určitě Vám záleží na tom, aby Vaše stránky vyhledávače vyhodnotili jako ty nejvíce validní a zobrazovali se na předních stránkách prohlížečů, jako jsou Google a Seznam. A právě k tomu seo optimalizace slouží. Sami si ji nezajistíte, ale můžete se obrátit na odborníky, kteří Vám s tímto pomohou.